Spring naar content

Eenvoudige service, meer begrip

Training voor teams in de (publieke) dienstverlening. Speciaal gericht op professionals met rechtstreeks klantcontact. Denk hierbij aan professionals in schuldhulp, jeugdhulp bij publieksbalies, klantenservice, sociale dienst, wijkteams, Wmo-consulenten en IDO-medewerkers.

Training eenvoudige service

Bestemd voor: iedereen die klantencontact en participatie wil verbeteren

  • Ik wil mijn klanten echt horen en zien
  • Ik wil dat mijn diensten aansluiten bij hun wensen en behoeften
  • Ik wil dat mijn communicatie begrijpelijk is
  • Ik wil onbegrijpelijke zaken bespreekbaar maken binnen de organisatie
  • Ik wil direct aan de slag in de praktijk en meteen leren.

Wat levert het op?

  • Je maakt echt contact met je klanten.
  • Je ervaart hoe begrijpelijk je organisaties is. En wat er beter kan.
  • Je maakt onbegrijpelijke zaken bespreekbaar binnen je organisatie. En je kan ze oplossen.
  • Hoger service niveau.
  • Minder gedoe.
  • Blijere klanten en werknemers.

In 3 stappen

1. Klaar voor de start
Je maakt kennis met de kracht van eenvoud. En van de Huh? Wat bedoelt u? methode. Je krijgt handvatten om eenvoudig aan de slag te gaan in je eigen praktijk. Je bent klaar voor de start!

2. Aan de slag
We oefenen met een acteur. Hoe maak je onbegrip bespreekbaar? Je gaat zelf in gesprek met je klanten en je team. Het actiemateriaal helpt je daarbij.

3. Durf te doen

We bespreken je ervaringen en bepalen de vervolgacties. Kan het eenvoudiger, slimmer, leuker?

Praktische informatie over het programma

Doorlooptijd: circa 6-10 weken
Tijd: drie dagdelen
Aantal deelnemers: 8 tot 12 personen
Actiemateriaal
Persoonlijke trainer

Meer weten over Huh? Wat bedoelt u?

Doe mee met de gratis inspiratiesessie.

Eenvoudige service, meer begrip

De kracht van Huh?!

Bewezen succes

Elke Huh? is een stap naar eenvoud

Leren begint met luistewren

Weet wat er echt speelt

Expertise

Professionals die de straat begrijpen

Ga naar de inhoud